Ontvang gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Bij de start van onze samenwerking definiëren we de noden & doelstellingen van uw bedrijf in een Customer Service Agreement. Dit document zorgt voor de juiste focus en wordt de leidraad doorheen het hele proces. De Customer Service Agreement is geen to do-list, maar wel een duidelijke beschrijving van uw bezorgdheden en objectieven volgens de SMART-methode (Specific, Measurable, Attainable, Relevant, Time-bound).
Als vervolg op stap 1 werken we een Master Cleaning Plan uit om uw doelstellingen efficiënt en duurzaam te verwezenlijken. Dit praktische plan bevat alle procedures en de bijhorende timing. Elk onderdeel van uw productiecyclus vraagt om een gepersonaliseerd reinigingsprogramma. Daarom ontwikkelden we een sjabloon waarmee u al uw reinigingsactiviteiten in een duidelijk overzicht giet. Dit is een handig hulpmiddel bij het trainen van uw medewerkers, én een verplicht document bij audits.
Het regelmatig testen en evalueren van de reinigingscyclus is essentieel om het onderhoudsprogramma continu te optimaliseren. Tensio voert zowel reinigings- als hygiëne-audits uit, die de correcte en veilige werking van alle producten bewerkstelligen. Daarbovenop heeft u ook toegang tot eServices, ons rapportageplatform dat cijfers en informatie bundelt van zowel analyses & checklists als van de online monitoring.
Aanpassingen en verbeteringen van het schoonmaakprogramma brengen nieuwe acties met zich mee (nieuwe producttesten, procedures …). Daarom blijven we u ook na het implementeren van de oplossing ondersteunen. We trainen & adviseren uw medewerkers met het oog op een efficiënte werking, en delen graag best practices met hen.
Ontvang gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!